- 11 september 2018
- | 5 min. leestijd
- | Bron: Foodservices
Focus op beleving om klanten te lokken
Beleving, beleving en nog eens beleving! Dat is waar we volgens Joachim Stranger van Foodservice Alliance collectief op moeten inzetten. Toch alleszins als we het willen halen van de gemakkelijke aan huis geleverde maaltijden die maar één klik van de consument verwijderd zijn. Joachim onderscheidt negen trends waarmee restaurants nu en in de toekomst die onmisbare beleving kunnen implementeren in hun etablissement.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.