- 07 februari 2018
- | 5 min. leestijd
- | Bron: Retail Professionals
winkelwagens zullen communiceren met de shopper
Winkelwagens en -mandjes zijn maatwerk. Elke winkel is nu eenmaal anders, met eigen behoeften. Vandaar het belang van een goede kennis van wat er op de markt is. Het meest gebruikt in supermarkten zijn de wagens van 150 tot 210 liter. In kleinere buurtwinkels zijn het veelal wagens met een inhoud van 80 tot 100 liter. Voor de kleinere aankopen zijn manden aangewezen, waarbij we die steeds meer op wielen zien verschijnen. Tot slot zijn er nog enkele technologische innovaties: met nieuwe handgrepen kan binnenkort zelfs gecommuniceerd worden met de shopper.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.