- 06 februari 2018
- | 6 min. leestijd
Bakkerij De Conick wint opnieuw award voor klantvriendelijkheid
Een enthousiaste dame die al negen jaar met veel passie in de bakkerij staat, zo kan je Evy Verspecht kort omschrijven. Dat is iets wat de klanten ook niet ontgaan is want voor het tweede jaar op rij wint Bakkerij De Coninck de award voor klantvriendelijkheid. Ook op kwaliteit maken ze geen compromissen. Bakkerij De Coninck blijft werken met de goede grondstoffen, ongeacht de felle prijsstijgingen de laatste maanden.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.