Om uw bestaansreden niet alleen voor vandaag maar ook voor de komende jaren te garanderen, is het belangrijk dat u de consument van morgen ook kent. Jean-Pierre Roelands kan er u alleszins alles over vertellen en geeft u onmisbare tips.
Wanneer Philip Fastré enkele jaren geleden een inspirerend voorbeeld vond in de Verenigde Staten, was het ook voor hem al snel duidelijk dat hij iets gelijkaardigs op poten wou zetten.
Na meer dan dertig jaar voor Colruyt Group gewerkt te hebben, is Jean-Pierre Roelands in zijn 'vrije tijd' voornamelijk bezig met consulting voor middelgrote en grote bedrijven. Ook hij heeft het retaillandschap de afgelopen...
Alternatieve margarines zijn een stuk goedkoper en zijn vaak makkelijker in gebruik. Toch heeft boter een ongeëvenaarde smaak en is de consument meer dan bereid om hiervoor een meerprijs te betalen...
Bakery maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.