- 14 maart 2019
- Door Charlotte De Noose
- | 7 min. leestijd
- | Bron: Retail Professionals
Hoge doelen retailketens op vlak van energiebesparing
Dat energiebeheer in belang blijft stijgen, bewijzen ook de retailers. Niet alleen op de hoofdzetel, maar ook in de winkels gaat er veel aandacht naar duurzaamheid en naar het beperken van de klimaatuitstoot. Ook al vragen sommige ingrepen een meerkost, de investering loont op middellange termijn met serieuze energiebesparingen. Begon men tien jaar geleden te letten op een goede isolatie en werden later ledverlichting en warmterecuperatie de norm, dan zetten de retailketens nu volop in op de reductie van de CO2-uitstoot en gaat er veel aandacht naar de mobiliteit.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.