- 07 maart 2018
- | 4 min. leestijd
Bakkerijbranche roept dalende broodconsumptie halt toe
Eind maart start in Belgiƫ en Nederland de drie jaar durende imagocampagne 'Brood. Een goed verhaal'. De grootschalige communicatiecampagne, die het resultaat is van een unieke samenwerking tussen de Belgische en Nederlandse bakkerijbranche, moet een einde maken aan de dalende broodconsumptie. De campagne wordt mede mogelijk gemaakt dankzij een Europese subsidie waarvoor de Belgische en Nederlandse bakkerijbranches twee jaar lang bijzonder intensief hebben geijverd.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.