- 08 februari 2019
- Door MARIE VERHULST
- | 8 min. leestijd
- | Bron: Retail Professionals
Alvo supermarkt verdubbelt omzet bakkerij
Steeds meer supermarkten zetten in op een heuse bakkerij-afdeling in hun winkel. Waar een tijd geleden bake-off voldoende was, wil de consument steeds meer. De broers John, Luc en Stefaan Debaene hebben dat als geen ander begrepen. Bij de remodeling van hun winkel enkele jaren geleden, beslisten zij om de kaart te trekken van een kwaliteitsvolle bakkerij. Een zware investering, maar dankzij een geslaagd partnerschap met Hein, mag men nu spreken van een succesverhaal.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.