- 08 juni 2020
- | Bron: Delicatesse
Delicatessen Chris werd door Bossuyt vernieuwd
Een frisse wind die zowel het cliënteel als het personeel omverblaast. De investeringen lonen meteen de moeite zo blijkt: “Op onze Facebook-pagina is de respons enorm. Als ze langs de winkel lopen, voelen de klanten zich welgekomen, waardoor ze vlotter tot een aankoop overgaan”, zegt zaakvoerder Kris Moons. “Ook onze medewerkers zijn tevreden en gaan elke dag met een glimlach aan de slag. Dat vertaalt zich trouwens in onze cijfers. De omzet is de eerste weken sterk gestegen. Die stijging torende zelfs uit boven onze verwachtingen”, besluit Kris Moons.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.