- 05 december 2016
- Door United Print
- | Bron: Grafisch Nieuws
Succesvol gebruik van WtP, voortdurend het enthousiasme van klanten weten te winnen voor nieuwe producten, services en features!
INTERVIEW Unitedprint.com SE is een van de belangrijkste Europese maatschappijen en met haar merken Print24, Easyprint, Unitedprint, Firstprint, Getprint, Printwhat, DDK PRINT BIG, Infowerk en Unitedprint Shop Services (USS) is ze al meer dan tien jaar één van de toonaangevende Europese online drukkerijen die hun stempel drukken op de markt. In dit exclusieve interview schetst Ali Jason Bazooband, directielid verantwoordelijk voor innovatie en marketing, een beeld van de toekomstverwachtingen voor Web-to-Print en vertelt daarnaast ook over het succesverhaal van Unitedprint.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.