- 29 maart 2016
- Door Dataline Multipress
- | Bron: Grafisch Nieuws
MultiPress bij Top-Printing, dat is scoren 'als Messi'
Vanaf de oprichting van Top-Printing in 2002 was het de bedoeling dat klanten handelsdrukwerk eenvoudig online zouden kunnen bestellen. Na een reeks van overnames is Top-Printing nu uitgegroeid tot een bedrijf met 29 werknemers en heeft het zich gespecialiseerd in de productie van enveloppen, briefhoofden, naamkaarten en brochures
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.