Bakkerijbranche roept dalende broodconsumptie halt toe

Bakkerijbranche roept dalende broodconsumptie halt toe  

Eind maart start in Belgiƫ en Nederland de drie jaar durende imagocampagne 'Brood. Een goed verhaal'. De grootschalige communicatiecampagne, die het resultaat is van een unieke samenwerking tussen de Belgische en Nederlandse bakkerijbranche, moet een einde maken aan de dalende broodconsumptie. De campagne wordt mede mogelijk gemaakt dankzij een Europese subsidie waarvoor de Belgische en Nederlandse bakkerijbranches twee jaar lang bijzonder intensief hebben geijverd.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Bakery 

Bakery maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.