THE BAKERY MAASMECHELEN ZET OPEN ATELIER IN ALS MARKETINGTOOL

Hein als ideale partner voor verregaande afwerkingseisen 

Wanneer Philip Fastré enkele jaren geleden een inspirerend voorbeeld vond in de Verenigde Staten, was het ook voor hem al snel duidelijk dat hij iets gelijkaardigs op poten wou zetten. Na een proces van vier jaar, 3 jaar research en 1 jaar uitvoering mag hij met veel fierheid zijn klanten verwelkomen in The Bakery in Maasmechelen. Samen met Hein zorgde hij voor een spectaculair open atelier dat meteen de aandacht trekt. Zo zet een bakker voor het eerst zijn atelier in als een ware marketingtool.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Bakery 

Bakery maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.