Sterke drankenPremium
 

DE VIJF BELANGRIJKSTE 'APERO FACTS'

1. Ondanks de accijnsverhogingen op sterke drank blijven aperitieven een sterk segment.
2. Vermout wordt het nieuwe hippe drankje maar de populariteit van de gin&tonic is nog lang niet voorbij.
3. Het zijn niet enkel de klassieke dranken meer die onder de noemer aperitief vallen, het segment wordt steeds uitgebreider.
4. Crossselling en special deals werken bij de klant, als je hen maar kunt inspireren.
5. Tijdens de twee cruciale periodes, zomer en eindejaar, worden er extra campagnes gevoerd om de klant aan te zetten tot kopen.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Meer weten over

Print Magazine

Recente Editie
17 november 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine