Bijna is het zover en gaat het nieuwe beursconcept van start waarbij vakbeurstrio Broodway, Meat Expo én Taste of Tavola verenigd werden. Ook wij zijn er present, met de uitreiking van de Food Personality of the Year Awards én de Belgium Chocolate Awards.
Dieter Devriendt
Bladmanager
Artisan 2025 brengt foodprofessionals samen
Van 28 september tot 1 oktober 2025 is Kortrijk Xpo opnieuw the place to be voor Belgische vaklui uit de foodsector. Nieuw is dat met 'Artisan' het gekende vakbeurstrio Broodway, Meat Expo én Taste of Tavola in één uniek event wordt versmolten.
Tijdens de eerste editie van Artisan - de samensmelting van de professionele foodbeurzen Broodway, Meat Expo & Taste of Tavola - zal op dinsdag 30 september voor het eerst in Kortrijk Xpo de Belgium Chocolate Awards plaatsvinden. Een aantal categorieën worden live gejureerd en voorafgaand aan de uitreiking van de Belgium Chocolate Awards reiken we ook de Food Personality of the Year Awards uit. Afspraak na de middag op het Deli-inspiratieplein in hallen 1 & 2.
Bij Beko Groothandel dhaeze geloven wij in de kracht van het ambacht. Wij doen dan ook ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen om deze kracht te benutten – van de beste grondstoffen en mooie verpakkingen tot passende adviezen en technieken.
Een consortium van bedrijven, onder leiding van Van Wees Waalwijk, bouwde de Bin Pick Food Cell: een compacte, verplaatsbare en multifunctionele robotcel die eenvoudige en repetitieve handelingen zoals bin-picking en precisiedosering automatiseert.
De vakantie zit erop en dat betekent: terug naar school! Niet alleen een belangrijk, maar ook een stressvol moment voor kinderen en ouders. Verzacht de pijn en verwen de schoolgaande jeugd met een verrassende viennoiserie creatie van formaat: de suikerwafelsuisse.
Sabine Goethals maakte deze culinaire hotspot over chef Floris Van Der Veken, jarenlang de vertrouwde rechterhand van Peter in Hof van Cleve in Kruisem.
Callebaut: Duurzame & kwalitatieve chocolade met karakter
Smaak is meer dan een zintuiglijke ervaring, het is een universele taal. Bij Callebaut spreken we die taal al sinds 1911, met chocolade die niet alleen uitblinkt in kwaliteit, maar ook in verantwoordelijkheid. Onze nieuwe campagne “Masters of Taste” is een ode aan vakmanschap, duurzaamheid en de mensen achter elke cacaoboon.
Bakery maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.